Home Control și alegeți aici "Smart Life" ca serviciu. Utilizați detaliile de conectare ale aplicației "Nedis Smartlife". Produsele Nedis SmartLife compatibile vor fi apoi adăugate la Google Home. Ce este o automatizare? O automatizare poate fi folosita pentru a face un anumit "eveniment"(conditie), pentru a declansa o alta actiune (Sarcina) O conditie poate fi orice, de la detectarea miscarii, la un anumit timp, o anumita temperatura, rasarit de soare. Apoi, puteți face această condiție să aprindă luminile, să porniți prizele inteligente, să faceți un sunet de sirenă sau o combinație de sarcini multiple. Numărul maxim de membri care pot fi adăugați la o familie. Puteți adăuga maximum 20 de membri. Pot oferi și altor persoane acces la dispozitivele mele Smartlife? Da, se poate. Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul său mobil. Pentru a le adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: În ecranul principal al aplicației, atingeți numele casei (stânga sus) Apăsați pe Gestionare domiciliu Atingeți din nou numele casei dvs. Apăsați pe "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați. Le va oferi acces la toate dispozitivele din casa dvs., ca meber sau administrator normal (puteți selecta acest lucru) Dacă doriți doar să partajați un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajați dispozitivul" -> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este probabil o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi app cu aceasta semnalul poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt oprite, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, apoi poate fi utilizată o soluție Mesh. Vă rugăm să vă asigurați că acceptă standardul IEEE 802.11R." /> Home Control și alegeți aici "Smart Life" ca serviciu. Utilizați detaliile de conectare ale aplicației "Nedis Smartlife". Produsele Nedis SmartLife compatibile vor fi apoi adăugate la Google Home. Ce este o automatizare? O automatizare poate fi folosita pentru a face un anumit "eveniment"(conditie), pentru a declansa o alta actiune (Sarcina) O conditie poate fi orice, de la detectarea miscarii, la un anumit timp, o anumita temperatura, rasarit de soare. Apoi, puteți face această condiție să aprindă luminile, să porniți prizele inteligente, să faceți un sunet de sirenă sau o combinație de sarcini multiple. Numărul maxim de membri care pot fi adăugați la o familie. Puteți adăuga maximum 20 de membri. Pot oferi și altor persoane acces la dispozitivele mele Smartlife? Da, se poate. Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul său mobil. Pentru a le adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: În ecranul principal al aplicației, atingeți numele casei (stânga sus) Apăsați pe Gestionare domiciliu Atingeți din nou numele casei dvs. Apăsați pe "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați. Le va oferi acces la toate dispozitivele din casa dvs., ca meber sau administrator normal (puteți selecta acest lucru) Dacă doriți doar să partajați un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajați dispozitivul" -> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este probabil o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi app cu aceasta semnalul poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt oprite, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, apoi poate fi utilizată o soluție Mesh. Vă rugăm să vă asigurați că acceptă standardul IEEE 802.11R." />




ALTE PRODUSE RECOMANDATE