adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și aceeași parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi aplicație cu acest semnal poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt dezactivate, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi folosită. Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R." /> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și aceeași parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi aplicație cu acest semnal poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt dezactivate, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi folosită. Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R." />




ALTE PRODUSE RECOMANDATE