Home Control și alegeți aici "Smart Life" ca serviciu. Utilizați detaliile de conectare ale aplicației "Nedis Smartlife". Produsele Compatibile Nedis SmartLife vor fi apoi adăugate la Google Home. Doresc să-mi controlez produsele Nedis SmartLife cu Google Assistant. Dar nu-i pot controla. Pentru a vă controla produsele Nedis SmartLife cu Google Assistant, trebuie să atribuiți produsele Smart Life într-o cameră și în casa Google. 1. Porniți aplicația Google home. 2.alegeți Setări 3. alegeți Mai multe setări 4. Du-te la fila de pe casa ta. 5. Dacă un dispozitiv nu este atribuit camerei, alegeți numele dispozitivului și atribuiți-l unei încăperi. Acum, vă puteți controla dispozitivele prin produsele google pentru acasă. Ce este o automatizare? O automatizare poate fi folosită pentru a face un anumit "eveniment" (condiție), pentru a declanșa o altă acțiune (Sarcină) O condiție poate fi orice, de la detectarea mișcării, la un anumit timp, o anumită temperatură, răsărit. Apoi, puteți face această condiție să aprindă luminile, să porniți dopurile inteligente, să faceți un sunet de sirenă sau o combinație de mai multe sarcini. Numărul maxim de membri care pot fi adăugați la o familie. Puteți adăuga maxim 20 de membri. Pot oferi altor persoane acces și la dispozitivele mele Smartlife? Ba da, poti. Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul mobil. Pentru a-i adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: În ecranul principal al aplicației atingeți numele casei (stânga sus) Atingeți Din nou gestionarea casei Atingeți numele casei. Atingeți "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați. Acesta le va oferi acces la toate dispozitivele din casa dvs., ca meber normal sau admin (puteți selecta acest lucru) Dacă doriți doar să partajați un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajați dispozitivul" -> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi app cu aceasta semnalul poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt oprite, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi utilizată. Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R." /> Home Control și alegeți aici "Smart Life" ca serviciu. Utilizați detaliile de conectare ale aplicației "Nedis Smartlife". Produsele Compatibile Nedis SmartLife vor fi apoi adăugate la Google Home. Doresc să-mi controlez produsele Nedis SmartLife cu Google Assistant. Dar nu-i pot controla. Pentru a vă controla produsele Nedis SmartLife cu Google Assistant, trebuie să atribuiți produsele Smart Life într-o cameră și în casa Google. 1. Porniți aplicația Google home. 2.alegeți Setări 3. alegeți Mai multe setări 4. Du-te la fila de pe casa ta. 5. Dacă un dispozitiv nu este atribuit camerei, alegeți numele dispozitivului și atribuiți-l unei încăperi. Acum, vă puteți controla dispozitivele prin produsele google pentru acasă. Ce este o automatizare? O automatizare poate fi folosită pentru a face un anumit "eveniment" (condiție), pentru a declanșa o altă acțiune (Sarcină) O condiție poate fi orice, de la detectarea mișcării, la un anumit timp, o anumită temperatură, răsărit. Apoi, puteți face această condiție să aprindă luminile, să porniți dopurile inteligente, să faceți un sunet de sirenă sau o combinație de mai multe sarcini. Numărul maxim de membri care pot fi adăugați la o familie. Puteți adăuga maxim 20 de membri. Pot oferi altor persoane acces și la dispozitivele mele Smartlife? Ba da, poti. Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul mobil. Pentru a-i adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: În ecranul principal al aplicației atingeți numele casei (stânga sus) Atingeți Din nou gestionarea casei Atingeți numele casei. Atingeți "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați. Acesta le va oferi acces la toate dispozitivele din casa dvs., ca meber normal sau admin (puteți selecta acest lucru) Dacă doriți doar să partajați un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajați dispozitivul" -> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi app cu aceasta semnalul poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt oprite, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi utilizată. Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R." />




ALTE PRODUSE RECOMANDATE