cameră -> altă (dreapta sus) - SmartConfig și urmați pașii din aplicație. Lungimea parolei/SSID-ului nu contează când utilizați această metodă. Funcționează cu Google Home (HUB)? Nu, acest dispozitiv nu este compatibil cu Google/NEST Home (HUB) Videoclipul nu funcționează în acest moment cu Google/NEST Hub. Cardul SD nu funcționează la cameră. Utilizați un card SD clasa 10 de până la 128 GB. Evitați așa-numitele "Ultra" sau "Extreme" carduri. Aceste carduri rapide au adesea probleme de compatibilitate. Ce este o automatizare? O automatizare poate fi folosit pentru a face un anumit "eveniment" (condiție), declanșa o altă acțiune (Task) O condiție poate fi orice, de la detectarea mișcării, la un anumit timp, o anumită temperatură, răsărit. Apoi, puteți face această condiție porniți luminile, porniți prize inteligente, face un sunet sirena sau o combinație de sarcini multiple. Câte camere pot folosi cu serviciul VAS Cloud? Acest serviciu cloud opțional poate fi adăugat pentru fiecare cameră. Fiecare cameră individuală va avea nevoie de propriul abonament. Salvez o înregistrare? Accesați vizualizarea în timp real a camerei Atingeți pe redare Defilați prin cronologie până când ați găsit clipul pe care doriți să-l salvați. Acesta va începe să joace Înregistrare de presă Când ați ajuns la sfârșitul a ceea ce doriți să înregistrați, apăsați din nou înregistrarea și va fi salvată pe dispozitivul mobil. Pot oferi și altor persoane acces la dispozitivele mele Smartlife? Ba da, poți. Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul mobil. Pentru a le adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: în ecranul principal al aplicației, atingeți numele locuinței (stânga sus) Atingeți gestionarea domiciliului Atingeți din nou numele locuinței. Apăsați pe "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați. Aceasta le va oferi acces la toate dispozitivele din casa ta ca un meber normal sau admin (puteți selecta acest lucru). Dacă doriți să partajați doar un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajare dispozitiv" -> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și aceeași parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi aplicație cu acest semnal poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt dezactivate, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi folosită. Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R." /> cameră -> altă (dreapta sus) - SmartConfig și urmați pașii din aplicație. Lungimea parolei/SSID-ului nu contează când utilizați această metodă. Funcționează cu Google Home (HUB)? Nu, acest dispozitiv nu este compatibil cu Google/NEST Home (HUB) Videoclipul nu funcționează în acest moment cu Google/NEST Hub. Cardul SD nu funcționează la cameră. Utilizați un card SD clasa 10 de până la 128 GB. Evitați așa-numitele "Ultra" sau "Extreme" carduri. Aceste carduri rapide au adesea probleme de compatibilitate. Ce este o automatizare? O automatizare poate fi folosit pentru a face un anumit "eveniment" (condiție), declanșa o altă acțiune (Task) O condiție poate fi orice, de la detectarea mișcării, la un anumit timp, o anumită temperatură, răsărit. Apoi, puteți face această condiție porniți luminile, porniți prize inteligente, face un sunet sirena sau o combinație de sarcini multiple. Câte camere pot folosi cu serviciul VAS Cloud? Acest serviciu cloud opțional poate fi adăugat pentru fiecare cameră. Fiecare cameră individuală va avea nevoie de propriul abonament. Salvez o înregistrare? Accesați vizualizarea în timp real a camerei Atingeți pe redare Defilați prin cronologie până când ați găsit clipul pe care doriți să-l salvați. Acesta va începe să joace Înregistrare de presă Când ați ajuns la sfârșitul a ceea ce doriți să înregistrați, apăsați din nou înregistrarea și va fi salvată pe dispozitivul mobil. Pot oferi și altor persoane acces la dispozitivele mele Smartlife? Ba da, poți. Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul mobil. Pentru a le adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: în ecranul principal al aplicației, atingeți numele locuinței (stânga sus) Atingeți gestionarea domiciliului Atingeți din nou numele locuinței. Apăsați pe "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați. Aceasta le va oferi acces la toate dispozitivele din casa ta ca un meber normal sau admin (puteți selecta acest lucru). Dacă doriți să partajați doar un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajare dispozitiv" -> adăugați membru. Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată. Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive. 1.) Semnalul Wifi este instabil. 2.) Semnalul Wifi este prea slab. 3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și aceeași parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R. Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului. Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi aplicație cu acest semnal poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună. Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt dezactivate, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi folosită. Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R." />




ALTE PRODUSE RECOMANDATE